неділя, 12 червня 2016 р.

Звіт директора школи

Закінчився навчальний рік… Вже стало доброю традицією в Новоукраїнській ЗШ І - ІІІ ступенів № 3 проведення зборів трудового колективу про підведення підсумків роботи та заслухати звіт директора школи про роботу протягом 2015/2016 навчального року.

Директор школи  Надія Павлівна Новак прозвітувала перед трудовим колективом, батьківською громадськістю, представниками учнівського самоврядування про роботу в 2015/2016 н. р.
У нинішньому навчальному році штатними працівниками  школа  була забезпечена. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педагогічних працівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики.
У школі діє певна система методичної роботи. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі. Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яка працює на базі шкільного методичного кабінету.
До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються учителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету (кабінет заступника з навчально-виховної роботи), де сконцентровані нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань та творчих груп, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, тощо.
У школі працює чотири методичних об’єднання. Засідання шкільного методичного об’єднання проводилися двічі на семестр, працювали систематично, дієво, різнопланово і творчо, у відповідності до затверджених планів. Система планування і роботи шкільних методичних об’єднань щороку удосконалюється, збираються та систематизуються всі необхідні матеріали. Планові засідання і робота між засіданнями відрізнялися різноманітністю форм і прийомів проведення. Високої оцінки заслуговують всі шкільні методичні об’єднання. Варто відзначити, що більшість засідань методичних об’єднань поєднували розгляд питань теоретичного і практичного спрямування, проходили у формі ділової гри, педагогічних турнірів, дискусій, тренінгів. Протягом року згідно плану роботи школи учителями підготовлено і проведено предметні тижні, а саме: інформатики, хімії, зарубіжної літератури, української мови, учителів початкових класів та тиждень молодого учителя. Педагоги проводили відкриті уроки, виховні заходи, ділилися досвідом роботи. Унаслідок чого рівень навчальних досягнень учнів школи оцінюється хорошими показниками.
Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджуються все більше. Використовуються у навчально-виховному процесі також проектні, модульні технології, технології продуктивного навчання.
Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних, обласних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо. Так, на базі школи у навчальному році було організовано та проведено ряд районних семінарів, а саме: з математики, основ здоров’я, зарубіжної літератури. Професійними, педагогічними та творчими надбаннями з колегами району ділилися учителі – це Гордієнко Л.Д., Тикул О.Б., Іванова Т.М., Іванова О.Г., Ворона Л.М. Для учасників семінарів були розроблені і підготовлені буклети з методичними матеріалами.
Педагоги школи активно приймають участь у різноманітних фахових конкурсах, а саме: Новоукраїнська ЗШ І – ІІІ ступенів № 3 отримала Подяку  за участь у VІ Конкурс веб-сайтів навчальних закладів. Головне Правління Інтернет Асоціація України; Аношкіна Г.Г. – Подяка від головного редактора ВД «ОГО, викладача кафедри журналістики НаУ «Острозька академія» за особливі успіхи у підготовці творчо обдарованих учнів, лютий 2016  року; Філіна Т.А. – Сертифікат тренінгу з поширення національного механізму взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми в Україні, Кіровоградська обласна інформаційна служба з актуальних питань жіноцтва, 23 лютого 2016 року; учителі Гордієнко Л.Д., Берещенко І.П., Сергієнко О.Г., Скороход О.М., Іванова О.Г., Філіна Т.А., Ловінюкова О.В., Юренко О.М. – отримали Сертифікати  учасників семінару – тренінгу творчих педагогів «Професія педагог: мистецтво досягати більшого», тренер Л.Галіцина, 24 березня 2016 року; Жуков П.О. – Сертифікат  учасника семінару – тренінгу творчих педагогів «Професія педагог: мистецтво досягати більшого», тренер Л.Галіцина, 25 березня 2016 року.
ПУБЛІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ У ОБЛАСНИХ, ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ФАХОВИХ ВИДАННЯХ: Видавництво «Педагогічна преса». Журнал «Українська мова і література в школах України». «Проблемно-пошукова, дослідницька діяльність учнів на уроках словесності». Аношкіна Г.Г. № 7 – 8, 2015 р.   Видавництво «Педагогічна преса». Журнал «Українська мова і література в школах України».  Українські народні думи. Маруся Богуславка. Проблема вибору, душевна роздвоєність Марусі. Українська література, 8 клас. Аношкіна Г.Г. №12, 2015 р.  Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції „Комунікаційні стратегії сучасної школи”. „Основні завдання риторики в контексті сучасності”. Журнал „Початкова школа і сучасність”. Аношкіна Г.Г. №12, 2015 р., с.18.  Сайт видавництва «Шкільний світ». Урок позакласного читання в 6 класі. Ліна Костенко. Збірка «Бузиновий цар». Аношкіна Г.Г. 19.11.2015 року.  Сайт видавництва «Шкільний світ». Літературно-музичне свято до Дня слов’янської писемності «Люби свій край, моя дитино, Тут з-під верби джерельце б’є. А рідна мова й Україна – це найдорожче, що в нас є!»  Аношкіна Г.Г. 19.11.2015 року. Сайт видавництва «Шкільний світ». Позакласна робота «Казкова галявина» (гра-подорож для учнів 5 класу, узагальнення та систематизація знань з теми «Народні казки». Аношкіна Г.Г.  19.11.2015 року.  Сайт видавництва «Шкільний світ». Літературно-музичне свято «І на тім рушникові…». Аношкіна Г.Г. 19.11.2015 року.  Сайт видавництва «Шкільний світ». Українська література, 8 клас. «Маруся Богуславка». Проблеми вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов’ю до рідної землі і становищем дружини турецького вельможі. Аношкіна Г.Г. 02.12.2015 року. Сайт видавництва «Шкільний світ».  Розробка уроку з українсбкої літератури у 8 класі за новою програмою. Сергієнко О.Г. 14.12.2015 року.  Сайт видавництва «Шкільний світ».  Розробка уроку з українсбкої мови в 11 «Смислові відношення між частинами складного речення». Сергієнко О.Г. 18.01.2016 року.
МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ, МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ: Ворона Л.М. – «Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом використання віршів, художніх творів, історичної інформації на уроках хімії». Схвалено на засіданні науково-методичної лабораторії природничо-математичних дисциплін КОІППО ім. В.Сухомлинського, протокол № 1 від 29.01.2015 року, а також на засіданні методичної роботи школи, протокол № 3 від 28.12.2015 року.
ПЕДАГОГИ-КЕРІВНИКИ РАЙОННИХ МЕТОДИЧНИХ ФОРМУВАНЬ: Ворона Л.М. - РМО вчителів хімії; Гордієнко Л.Д. – РМО вчителів основ здоров’я; Сергієнко О.Г. – керівник районного семінару для заступників з виховної роботи, педігогів-організаторів, керівників гуртків, класних керівників; Іванова О.Г. – керівник семінару-практикуму для учителів математики.
ПЕДАГОГИ-КЕРІВНИКИ, УЧАСНИКИ ОБЛАСНИХ МЕТОДИЧНИХ ФОРМУВАНЬ: Гордієнко Л.Д. - член обласної творчої групи учителів основ здоров’я; Ворона Л.М. – член обласної творчої групи учителів хімії, біології.
Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на високому рівні. Тож і результати свідчать про те, що багато учнів займають призові місця у різних конкурсах та змаганнях.
Учні нашої школи традиційно активні учасники міжнародних, всеукраїнських, обласних, районних конкурсів та олімпіад. Так і цього року.  
РЕЗУЛЬТАТИ УЧАСТІ ШКОЛЯРІВ У ОБЛАСНИХ, ВСЕУКРАЇНСЬКИХ, МІЖНАРОДНИХ ТВОРЧИХ КОНКУРСАХ:  Всеукраїнський (12-й Всекримський) конкурс учнівської та студентської творчості «Змагаймося за нове життя» (Леся Українка), Ловінюкова Юлія, Диплом Другого ступеня, березень 2016 року, учитель Аношкіна Г.Г.; Всеукраїнський конкурс учнівських творчих робіт «Я – журналіст!». Національний університет «Острозька академія». Змеул Юлія, учениця 9 класу, Диплом учасника, 22.02.2016 р., учитель – Аношкіна Г.Г.; Всеукраїнський конкурс учнівських творчих робіт «Я – журналіст!». Національний університет «Острозька академія». Рудь Діана, учениця 7 - А класу, Диплом учасника, 22.02.2016 р., учитель – Аношкіна Г.Г.Всеукраїнський конкурс учнівських творчих робіт «Я – журналіст!». Національний університет «Острозька академія». Куртишан Каріна, учениця 9 класу, Диплом учасника, 22.02.2016 р., учитель – Аношкіна Г.Г.
Українознавча гра «Соняшник»
І рівень Всеукраїнського рівня – 12 учнів.
ІІ ступінь Всеукраїнського рівня – 25 учнів.
І ступінь регіонального рівня – 7 учнів.
Відповідальний учитель – Аношкіна Г.Г.
Всеукраїнський конкурс з українознавства Патріот»
  Золотий    сертифікат – 4 учні.
Срібний сертифікат – 13 учнів.
Бронзовий сертифікат – 3 учні.
Сертифікат учасника – 12.
Відповідальний учитель – Аношкіна Г.Г.
Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня»
Відмінно – 12 учнів.
Добре -  5 учнів.
Учасник – 2 учні.
Відповідальний учитель – Жуков П.О.
Міжнародний конкурс з інформатики «Бобер»
Добрий сертифікат – 5 учнів.
Сертифікат учасника – 8 учнів.
Відповідальний учитель – Жуков П.О.
Міжнародний учнівський конкурс юних істориків «Лелека»
Активний учасник – 4 учнів.
Відповідальний учитель – Ткаченко В.М.
Обласний чемпіонат з боротьби греко-римської у віковій категорії до 60 кг серед юніорів 1998 – 1997 р.н. Приймак Дмитро, Диплом за ІІ місце, 05 – 06 березня 2016 року, учитель Юренко О.М. Обласний чемпіонат з боротьби греко-римської у віковій категорії до 55 кг серед юніорів 1996 – 1998 р.н. Приймак Дмитро, Диплом за ІІ місце, 14 листопада 2015 року, учитель Юренко О.М. Видавничий центр «Перлина». Проект «Майбутнє Кіровоградщини – талановиті діти», Рудь Діана, учениця 7 – А класу, Диплом учасника. Видавничий центр «Перлина». Проект «Майбутнє Кіровоградщини – талановиті діти», Вареха Вікторія, учениця 2  класу, Диплом учасника. Видавничий центр «Перлина». Проект «Майбутнє Кіровоградщини – талановиті діти», Наседкіна Анна, учениця 6 класу, Диплом учасника.
Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота у школі здійснюється під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території, розширення знань про професії на уроках. Якісному вихованню сприяють екскурсії на виробництво, позакласні виховні заходи.
Активно в цьому році пройшов тиждень профорієнтаційної роботи. У ході тижня були проведені цікаві та інформаційно-насичені заходи. Активну участь брали в ньому працівники районного центру зайнятості.
Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює в тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої спостереження заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.
Однією з традиційних форм роботи з батьками у школі є батьківські лекторії. Тематика лекцій підбирається з врахуванням вікових особливостей дітей.
Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна робота школи була спрямована згідно напрямків: превентивне, морально-етичне, художньо-естетичне, громадянсько-патріотичне, трудове, фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя. Заступник директора школи з виховної роботи Сергієнко Оксана Григорівна зазначила, що в школі було проведено багато цікавих, насичених і різноманітних заходів.
Активним у житті школи було учнівське самоврядування. У закладі діє система самоврядування «Шкільний парламент», президентом якого є Браду Світлана. Силами активістів парламенту під керівництвом педагога-організатора Берещенко І. П. та за допомогою учителів, класних керівників організовувалися шкільні дискотеки, походи, вечори-зустрічі. Дозвілля дітей у вечірній час було організоване згідно можливостей школи на високому рівні. Також членами учнівського самоврядування систематично перевірялися робочі куточки у класах, вологе прибирання на перервах, стан озеленення школи. Згідно плану, щопонеділка відбувалися загальношкільні лінійки, де учні звітували про стан чергування по школі, проведену роботу. Підсумки роботи шкільного самоврядування висвітлювалися на батьківських зборах.
Голова батьківського комітету школи Данілова Оксана Віліївна прозвітувала про роботу батьківського колективу та оцінила роботу директора школи на «відмінно».

В епоху цифрових технологій, на мою думку, найбільш ефективним методом оцінки діяльності є цифра або число. Тому наступним кроком на зборах було оцінювання діяльності директора школи за 2015/2016 н. р. таємним голосуванням.
Лічильна комісія відмітила, що одноголосно оцінено роботу директора Новоукраїнської ЗШ І – ІІІ ступенів № 3 Новак Н. П. на високому рівні. Колектив привітав директора квітами з успішним закінченням навчального року.

Наш колектив  вважає, що все ж таки ключовою особою у школі є директор. Від його бажання працювати, допомагати, коригувати, створювати належні умови для навчання та виховання підростаючого покоління залежить і якість уроку. Закінчився навчальний рік, проаналізувавши зроблене, кожний працівник пішов у відпустку з гарним настроєм, щоб 1 вересня новий навчальний рік розпочати з новими планами і завданнями.

Немає коментарів:

Дописати коментар