неділя, 20 березня 2016 р.

Конкурс "Моя родина і я - читаюча сім'я"

17 березня у шкільній бібліотеці бібліотекар Віра Олександрівна Яшина провела конкурсну програму «Моя родина і я – читаюча сім’я». Мета заходу: розвивати у дітей інтерес до читання, досягти, щоб процес читання був цікавим і пізнавальним; навчити дітей працювати самостійно з книгою; відродження традицій сімейного читання. У заході взяли активну участь родини 1 – 6 класів, а саме: сім’я Кіріченко Поліни (1 клас), сім’я Прижигалінської Дар’ї (2 клас), Кузьменка Євгена ( 2 клас), сім’я Татарчука Володимира (3 клас), сім’я Тараненко Анни (4 клас), сім’я Ютиш Катерини (5 клас), сім’я Ловінюкової Юлії(6 клас). Цікаво та весело  наші мами, бабусі, сестрички брали активну участь у «Літературній вікторині», «Прес – мозаїці», «Казкові пазли», «Каламбур», «Прислів’я про книгу», «Ерудит лото», «Поетична хвилинка», анонс «Сімейна бібліотека», «Бліц – турнір». По закінченню програми  учасників чекали нагороди, які вручила директор школи Надія Павлівна Новак. 

Немає коментарів:

Дописати коментар